Tuesday, November 23, 2021

James Blunt - Bones

 Bones/骨頭



"Bones" by James Blunt

Translated by yy


I have never been a beautiful boy

Never liked the sound of my own voice

I wasn't cool when I was in my teens

I never slept but I did have dreams

As I step out in this big old world

Seven billion just trying to cope and

Everyone of us someday will die

But today I never felt more alive

Can you feel it coming?

Can you feel it coming?

Can you feel it, feel it, feel it?

Running through your bones

Running through your bones

Yeah you set my heart on fire

And it's all hot wired to my bones

I can count all the things I fear

I close my eyes but they don't disappear

If there's a god then there's a guarantee

But if there's not it's just you and me


Can you feel it coming?

Can you feel it coming?

Can you feel it, feel it, feel it?

Running through your bones

Running through your bones

Yeah you set my heart on fire

And it's all hot wired to my bones

So kiss me before the sun falls down

Run before your legs give way

Swallow it until you drown

Can you feel it coming?

Can you feel it coming?

Can you feel it, feel it, feel it?

Running through your bones

Running through your bones

Yeah you set my heart on fire and

And it's all hot wired to my bones

Running through my bones

Yeah you set my heart on fire

And it's all hot wired to my bones

Running through my bones

Running through my bones



"Bones" by James Blunt

Translated by yy

《骨頭》

還是小男生的我長得不好看

我也不喜歡自己的嗓門

在我十多歲時還不算是位很酷的小伙子

從未睡飽過可是我確實有些很明確的理想

就在我踏入這個改不掉的老世界的同時

全世界有七十億名的人口他們只想與生命妥協

某天我們當中的每一位都會死亡

但我的感覺從未像今天如此地活生生

它來了,妳感覺到沒?

它來了,妳感覺到沒?

妳感覺,感覺,感覺到沒?

傳入我的每根骨頭

傳入我的每根骨頭

是的妳將我的心臟放火燃燒

像很熱的鐵線傳導入骨

我真的害怕的幾件都算得出來

閉起眼那些事情瀝瀝如在眼前

果真有位神的話就有因果關係

否則就只有妳我關係


它來了,妳感覺到沒?

它來了,妳感覺到沒?

妳感覺,感覺,感覺到沒?

傳入我的每根骨頭

傳入我的每根骨頭

是的妳將我的心臟放火燃燒

像很熱的鐵線傳導入骨

所以趁日頭未入歧途之前請妳親我一下

趁未跑斷雙腿之前繼續跑吧

繼續喝吧直到了沉入杯中

它來了,妳感覺到沒?

它來了,妳感覺到沒?

妳感覺,感覺,感覺到沒?

傳入我的每根骨頭

傳入我的每根骨頭

是的妳將我的心臟放火燃燒

像很熱的鐵線傳導入骨

傳入我的每根骨頭

是的妳將我的心臟放火燃燒

像很熱的鐵線傳導入骨

傳入我的每根骨頭

傳入我的每根骨頭

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Mischief Reef |Mar. 25

  WH keeping public in dark on what Biden demanded of China’s Xi over arming Putin​ Mar. 18 - The White House was tight-lipped Friday about ...